Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Ευγνωμοσύνη





Αναλογίζομαι όλους εκείνους που έσκυψαν πάνω από μια κόλλα λευκό χαρτί και τη γέμισαν με λέξεις,
οδηγημένοι από απογοητεύσεις ερωτικές,
                    από ελπίδες για έναν καλύτερο κόσμο,
                    από ένα τεράστιο Εγώ,
                    ή από πλήξη
 αναλογίζομαι πόσο επηρέασαν τη ζωή μου άπαξ και δια παντός,
την έμπνευση, το στήριγμα και το καταφύγιο που μου πρόσφεραν,
αγνοώντας πλήρως την ύπαρξή μου,
και νιώθω ευγνωμοσύνη.   


υγ. Σήμερα το ιστολόγιο ανάβει και σβήνει εννέα κεράκια

       

4 σχόλια:

  1. και τη δική μας ευγνωμοσύνη..
    μαζί με ευχές ολόγιομες από λέξεις αγαπητικές.

    χρόνια ενδιαφέροντα!
    τα σέβη μου
    Ιω

    http://taxidemoi.blogspot.com/2016/03/blog-post_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να γινουν πολλα για τη δικη σου χαρα και για τη δικη μας ευχαριστηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία!Μακροημέρευση, εύχομαι,φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή