Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης

Οι Τέσσερις τοίχοι (2000)

Ο Φιλοξενούμενος (2004)


Πραγματικά απολαυστικά και τα δύο. Έχω κιόλας σκεφτεί σε ποιούς θα τα κάνω δώρο , γιατί χριστούγεννα σου λέει έρχονται.
Πρώτο διάβασα το δεύτερο και δεύτερο το πρώτο.
Κατάλαβα ότι ίσως θα έπρεπε να έχω πράξει το ανάποδο, γιατί κάτι υπάρχει στο μυαλο του συγγραφέα που σαν ιστός ενώνει τις δύο ιστορίες, όχι νοηματικά ή θεματικά αλλά κατά κάποιον τρόπο αποκαλυπτικά, σαν μια σκέψη που τριγυρνά ελεύθερη στο μυαλό μας ώσπου να συλληφθεί και να παραδοθεί. Και στον Φιλοξενούμενο παραδόθηκε.
Δεν έχω καμία διάθεση να υποτιμήσω το "Οι τέσσερις τοίχοι" το οποίο το διάβασα δίχως να πάρω πραγματικά ανάσα αλλά "Ο Φιλοξενούμενος" μου ανατίναξε το κεφάλι.
Μετά από μια έρευνα στο διαδίκτυο είδα ότι ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης ασχολείται και με το θέατρο αλλά προς το παρόν δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου κάποια παράσταση στην οποία να υπογράφει το σενάριο και να παίζεται σε κάποιο θέατρο.
Επίσης έχει και κάποια διηγήματα ,με τα οποία εγώ γενικά έχω κάποιου είδους αλλεργία αλλά νομίζω ότι αυτή την φορά δεν θα γλιτώσω και θα υποκύψω στον πειρασμό.

Πολύ όμορφες και προσεγμένες οι εκδόσεις Το Ροδακιό, απίστευτη η ποιότητα του χαρτιού και πολύ καλή η επιλογή(;) να απουσιάζει από το οπισθόφυλλο οποιουδήποτε είδους περίληψη, μια επιλογή η οποία προσέδωσε ένα μυστήριο παραπάνω.

υγ Μήπως να πάρω ένα τηλέφωνο στο Ροδακιό για να ρωτήσω μήπως προβλέπεται κάτι καινούριο για το πολύ άμεσο μέλλον;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου