Ο Κρίστοφερ, γόνος αριστοκρατικής οικογένειας βιομηχάνων, καταφέρνει να αποσχιστεί. Ζει με την Μαρία στην Στοκχόλμη, εκείνος ιδιοκτήτης εστιατορίου και εκείνη ηθοποιός. Όταν ο πατέρας του αυτοκτονεί η μητέρα του του ζητάει να αναλάβει την επιχείρηση. Εκείνος αμφιταλαντεύεται αλλά τελικά δέχεται να εγκαταλείψει την ζωή του στην Στοκχόλμη και να επιστρέψει στο μητρικό του πλέον σπίτι με σκοπό την διάσωση της εταιρίας.
Δυνατό οικογενειακό δράμα, χαρακτηριστικό παράδειγμα βόρειας γραφής. Ο ρόλος της οικογένειας και του καπιταλισμού στην διαμόρφωση προσωπικών επιλογών. Αλλεπάλληλες συγκρούσεις και προσωπικά αδιέξοδα. Το σενάριο είναι τόσο δυνατό λόγω του ρεαλισμού που το διέπει, υποστηρίζεται από τις στιβαρές εσωτερικές ερμηνείες και την απλή μα ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά.
Είχα και πρόσφατα αναφερθεί στον σκανδιναβικό κινηματογράφο μέσα από την ανάρτηση για το Submarino (2010) του Σουηδού Τόμας Βίντενμπεργκ. Την Κληρονομιά την είχα δει και παλαιότερα, χτες το βράδυ όμως έπεσα πάνω της στο Σινε + και ήταν αδύνατο να αντισταθώ.
Η ταινία αποτελεί μέρος τριλογίας, του Δανού σκηνοθέτη Per Fly, που αποτελείται από το Παγκάκι (2000), την Κληρονομιά (2003) και την Ανθρωποκτονία (2005). Περισσότερες πληροφορίες για τον σκηνοθέτη μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ψυχαγωγικός κινηματογράφος από τον βορρά λοιπόν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου